Κυριακή 29 Απριλίου 2012

card "I love shoes"


Γεια σας!!!
Μόλις τελείωσα αυτή την καρτούλα .....! Είναι και πάλι για το Get Greative για την πρόκληση κάρτας 20 Απριλίου. Μάλλον πήρα φόρα ..... και δεν με σταματάει τίποτα....χα,χα. Μήπως ξέρετε καμία άλλη πρόκληση για κάρτες ..... κάπου..... 
Κατά τ' άλλα μια χαρά..... πέρασε και η επικίνδυνη ημέρα....χθες.... Σάββατο.... δύο γλυκιές φίλες με πρόσεχαν..... όλα πήγαν μια χαρά.....χα,χα,χα. Κάποιες ξέρετε τι εννοώ.... άλλες πάλι ....όχι....
Σας εύχομαι καλό βράδυ .... και αν ακούσετε για πρόκληση καρτών.... να μου το πείτε... Φιλάκια

7 σχόλια:

  1. τιμας το επιθετο μου μπραβο σου να εισαι καλα πολυ ωραια παπουτσια τα εχω αδυναμια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. i love shoes too!ask my husband, cute card!thank you for joining us at get creative. channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχη καρτα!!μου αρεσει πολυ που οι καρτες σου ειναι προτωτυπες!!ευχαριστουμε για τη συμμετοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ όμορφη καρτούλα Ελβίρα μου!! Σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο get ceative!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Ελβίρα! Τι ωραία παπουτσάκια είναι αυτά?! Πολύ όμορφη η καρτούλα σου! Μου αρέσει που πήρες φόρα και παίζεις μαζί μας στο Get Creative : )

    Για κοίτα κι εδώ λίγο:
    http://cardpatterns.blogspot.com
    http://cardabilities.blogspot.com

    Καλή Πρωτομαγιά! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελβίρα, πανέμορφη κάρτα και αγαπημένο το θέμα ;ο)

    Όσο για προκλήσεις καρτών... όσες θέλεις! Θα σου στείλω λίστα στο facebook αν θέλεις ;ο)

    Φιλιά,
    Νατάσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή