Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Album, card









Καλησπέρα! Εύχομαι να είστε όλοι καλά!!!
Εγώ μόλις πριν λίγο τελείωσα το αλμπουμάκι και έτρεξα να σας το δείξω .... το δεύτερο που τελειώνω φέτος .... μόνο που το πρώτο ξέχασα να το φωτογραφίσω ..... και το χάρισα .....
Πολύ χαίρομαι που τα τελείωσα ...... οι φίλες μου που ξέρουν ότι τα  κλώθω ......συνήθως ......χι,χι.... καταλαβαίνουν την χαρά μου......!
Οι φωτογραφίες δεν και τόσο καλές ..... αδικούν πολύ τα χαρτιά .....

Και η καρτούλα είναι κι' αυτή φρέσκια .....χα,χα.

Ελπίζω να σας αρέσουν και να έχετε όμορφο Σαββατοκύριακο!


2 σχόλια:

  1. Καλά πολύ όμορφα το διακόσμησες το αλμπουμάκι φιλεναδίτσα μου και το κολπάκι με το φακελάκι μου αρέσει πολύ! Φιλάκια και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Das ist ein wunderschönes Album liebe Elvira- mir gefallen die versteckten Kuverts, wo man auch Kleinigkeiten hineinstecken kann. Ich mag diese Art des Minibooks sehr gerne--lg aus Wien von Gerlinde

    ΑπάντησηΔιαγραφή